RSS

Nu sunt atat de ocupata

24 Sep

Nu sunt atât de ocupată încât să nu am timp pentru mine.
Nu sunt atât de ocupată încât să-mi refuz prietenii când mă invită să petrec timpul cu ei.
Nu sunt atât de ocupată încât să nu am timp să-mi ajut prietenii când au nevoie de mine.
Nu sunt atât de ocupată încât să nu am timp să răspund la telefon.
Nu sunt atât de ocupată încât să nu am timp să mă interesez de nevoile prietenilor mei.
Nu sunt atât de ocupată încât să n-am timp să mă joc și să cânt.
Nu sunt atât de ocupată încât să n-am timp să citesc o carte.
Nu sunt atât de ocupată încât să n-am timp pentru sufletul meu.
Nu sunt atât de ocupată încât să n-am timp să mă opresc puțin din rutina acestei vieți și să mă odihnesc.
Nu sunt atât de ocupată încât să n-am timp să mă plimb, să zâmbesc și să mă bucur de tot ce mă-nconjoară.
Nu sunt atât de ocupată încât să n-am timp să mă bucur de lucrurile mărunte din fiecare zi.
Nu sunt atât de ocupată încât să n-am timp să mă bucur de viață.
Îmi fac timp pentru toate și nu las să treacă bucuriile vieții pe lângă mine neobservate. Eu sunt stăpână pe timp și nu timpul pe mine.

Elena J.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 24 Septembrie 2015 în ELENA J.

 

Lasă un răspuns

 
