RSS

Plansul copilului avortat

09 Sep

Mamă, dacă m-ai dorit,
De ce, dar, te-ai răzgândit,
Să-mi dai viață să trăiesc,
Să zâmbesc și să iubesc?

Tu de viață m-ai lipsit
Și la chin m-ai osândit.
N-am ajuns sus la lumină,
Deși n-am avut vreo vină.

Ai mei frați sunt bucuroși,
Au crescut, sunt sănătoși,
Ei trăiesc, eu nu exist,
Ei zâmbesc iar eu sunt trist.

Mamă, nu cer răzbunare,
Dacă ai să-ți ceri iertare,
Domnului Ce Singur poate,
Să te ierte de păcate.

Bine am să fiu și eu,
Dacă ai să-ți plângi mereu,
Păcatul cel nebunesc,
Că eu astăzi nu trăiesc.

Elena J.

 
2 comentarii

Scris de pe 9 Septembrie 2015 în AVORT, ELENA J.

 

2 răspunsuri la „Plansul copilului avortat

  1. Elena J.

    9 Septembrie 2015 at 21:49

     
  2. evtodiev

    12 Septembrie 2015 at 19:30

    Off topic:
    Un frumos documentar (2015) al mitropolitului Ilarion Alfeev despre sarbatoarea Inaltarii Sfintei Cruci ce ne sta inainte:

     

Lasă un răspuns

 
