RSS

Viata e grea ?

02 Sep

Viața e grea, e stresantă? Te chinui să trăiești? Înseamnă că nu știi cum e să suferi. Înseamnă că nu i-ai văzut pe cei paralizați la pat. Nu i-ai văzut pe cei ce trăiesc numai cu pastile, în perfuzii, nu i-ai văzut pe cei ce-și duc viața de pe o zi pe alta, neavând ce mânca sau cu ce se îmbrăca. Ești nervos că n-ai mai mult, că nu le ai pe toate, că nu o duci precum oamenii mari. Ești nemulțumit de traiul modest pe care-l duci, te-ai plictisit de rutina zilnică și aștepți schimbări prospere în viața ta, dar nu te-ai gândit niciodată cum ar fi viața ta fără toate acestea. Te compari cu cei mai bogați și te compătimești singur pentru că nu ești ca ei, când de fapt sunt atâția care ar da orice să fie în locul tău. La sfârșit te va întreba Dumnezeu: “Ce ți-a lipsit, omule? Ai avut o casă, familie, prieteni, dragoste, masa ți-a fost zilnic plină de bucate, dulapul plin cu haine, ai avut sănătate – un dar atât de prețios, serviciu… și zilnic erai nemulțumit, cârteai ca un nebun.” Încetează să te mai plângi fără motive, pentru că nu ai dreptul. Tu nu ai dreptul! Să plângă cei ce știu cu adevărat ce-i suferința, dar aceștia nu o mai fac, ei suferă în tăcere. Durerile mici vorbesc, cele mari tac.

Elena J.

 
3 comentarii

Scris de pe 2 Septembrie 2015 în ELENA J.

 

3 răspunsuri la „Viata e grea ?

  1. Izvordeenergie

    2 Septembrie 2015 at 15:41

    Tocmai eram pe cale de a-mi da demisia. Dar mi-a venit textul acesta pe telefon, acum 2 minute si am reflectat mai bine la ceea ce aveam de gand sa fac.
    Parerea mi s-a schimbat instantaneu cu privire la demisie

    Multumesc pentru aceste vorbe intelepte, care au picat exact la momentul oportun.

     
    • Elena J.

      2 Septembrie 2015 at 21:39

      Ma bucur sa aud ca ti-au fost de folos aceste randuri. Dumnezeu fie slavit ! Sunt adevaruri pe care le traiesc, le constientizez, le raportez la propria persoana si incerc sa impart si cu ceilalti aceste ganduri. Acest text mi-l aduc in primul rand mie ca mustrare pentru ca ma stiu nemultumita, nerecunoscatoare si nu stiu sa pretuiesc valoarea persoanelor si a lucrurilor ce ma inconjoara. Trec zilele in asteptarea dupa ceva nou, dupa altceva si nu constientizez ca am langa mine tot ce trebuie. Doar raportandu-ma la oameni suferinzi realizez de fapt ca eu nu ar trebui sa ma plang pentru ca nu am motive. Si ca mine sunt multi, de aceea am indreptat aceasta mustrare catre toti nemultumitii.

       
  2. mcooper801

    3 Septembrie 2015 at 18:23

    Ai perfecta dreptate…nu degeaba se spuna…da Doamne romanului /omului mintea cea din urma…mi-a placut -Durerile mici vorbesc, cele mari tac. Seara faina

     

Lasă un răspuns

 
