RSS

Imn pentru tata

28 Iul

Îți închin astăzi un imn,
Fiindcă m-ai crescut cu chin,
Ai muncit din greu ca eu,
Să fiu fericit mereu.

Mi-ai dat bani când ți-am cerut,
Chiar și-atunci când n-ai avut,
Ai jertfit mult de la tine,
Ca să-mi fie mie bine.

Când greul m-a doborât,
Doar tu, tată, ai știut,
Să mă-mbărbătezi cu foc
Și s-o iau din nou din loc.

Ți-ai dorit să vezi în mine,
Tot ce-i mai frumos la tine,
În virtuți să înfloresc,
De ce-i rău să mă feresc.

Bogății de n-ai avut,
Eu de lipsuri n-am știut,
Fiindcă ai răbdat mereu,
Să nu-mi fie mie greu.

De-am făcut în lume bine,
Am văzut întâi la tine,
Iar de-am fost om fără milă,
N-ai fost tată tu de vină.

S-ajung mare tu ai vrut
Și de lume cunoscut.
Mare chiar de n-am ajuns,
Azi sunt OM și e de-ajuns.

Pentru tine, tatăl meu,
Eu am să mă rog mereu,
Fericit să fii pe veci,
Când din lume ai să pleci!

Elena J.

 
2 comentarii

Scris de pe 28 Iulie 2015 în ELENA J.

 

2 răspunsuri la „Imn pentru tata

  1. evtodiev

    30 Iulie 2015 at 0:31

    off topic:
    Filmul-cateheza al mitropolitului Ilarion Alfeev – Omul in fata lui Dumnezeu. Sfantul Maslu si slujba inmormantarii:

     
  2. Elena J.

    1 August 2015 at 14:03

     

Lasă un răspuns

 
