RSS

Dragostea-i din Dumnezeu

10 Iul

Dragostea m-a înălțat,
C-am iubit frumos, curat,
M-a suit chiar pân’ la cer
Și m-a învățat să sper.

Dragostea nu e trufașă,
Nu-i pizmașă și nici lașă,
Adevărul îl iubește
Și pe sine se jertfește.

Răul nu vrea să îl creadă,
Numai bine vrea să vadă,
Nu se umple de mânie,
Rabdă toate cu tărie.

Dragostea-i nevinovată,
Ea nu are nicio pată,
Vina poate să o ierte
Și greșeala s-o îndrepte.

Nu se-nalță în mândrie,
Face totu-n armonie,
Ea-mi dă aripi ca să zbor,
Prin ea sunt biruitor.

Ea mă face mai frumos
Și mă-nalță când sunt jos,
Mă ridică din cădere
Și-mi aduce mângâiere.

Dragostea de Sus e dată,
Ea nu cade niciodată,
Dragostea-i din Dumnezeu,
Care-nvinge orice greu.

Elena J.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 10 Iulie 2015 în ELENA J.

 

Lasă un răspuns

 
