RSS

Ravnind dupa bogatie …

02 Iul

Râvnind după aceia, care au bani și spor,
Mult mi-am dorit odată să fiu în locul lor.
Dar iată că-ntr-o zi am devenit bogat
Și am luat și calea ce duce spre păcat.

În dezmierdări și patimi, am început să-nnot
Și bunele deprinderi eu le-am uitat de tot.
Am râs de-aceia care nu știu ca să trăiască
Și n-au pe nimeni care în viață să-i iubească.

Crezând că banii pot s-aducă biruință,
Eu i-am uitat pe-aceia, ce sunt în suferință.
Prieteni falși în juru-mi au început s-apară,
Spunând că-mi sunt alături, când viața mi-e amară.

Dar n-a trecut mult timp și-averea m-a lăsat
Și-odată cu aceasta și ceilalți m-au uitat.
Am înțeles atunci că bani-s amăgire
Și nu pot niciodată s-aducă fericire.

Ei mi-au distrus credința și pacea mi-au luat
Și fără de iubire și milă m-au lăsat.
Am încetat de-atunci să mai râvnesc cu dor,
La tot ce-n viață piere și este trecător.

Elena J.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 2 Iulie 2015 în ELENA J.

 

Lasă un răspuns

 
