RSS

Mai tare-i iubirea ca vina mea grea

13 Iun

Vrajmașul mi-a pus în gând deznădejdea,
Și-mi spune apoi că sunt vinovat,
Că nu mai găsește în mine nădejdea,
Să fiu și eu de Domnul iertat.

Îl simt cum mă luptă, mă trage în jos,
Și-apoi mă ridică pe culmea mândriei,
Se zbate să-mi ia tot ce am mai frumos,
Și tot ce am strâns în anii tăriei.

Mă ia și mă leagă în lanțul de patimi,
Mă trece prin apă ori patimi de foc,
Îmi chinuie sufletul de-l scaldă în lacrimi,
Și nu are milă de mine deloc.

Ispita e dulce, m-atrage spre ea,
Și vrea să mă prindă în cursa plăcerii,
Să-mi tulbure inima și pacea să-mi ia,
Și să mă arunce în iadul pierzării.

Dar nu-mi pierd nădejdea, cu Domnul eu sunt!
El îmi e scutul și biruința mea,
Căci Sus mă dorește, în raiul Lui sfânt,
Și-o veșnică slavă în cer să îmi dea.

De patimi sunt plin, o știu și mă doare,
Dar vreau cu tărie să ies din păcat!
Prin dragostea-I sfântă nu poate oare,
Să facă din mine un suflet curat?

Elena J.

 
2 comentarii

Scris de pe 13 Iunie 2015 în ELENA J.

 

2 răspunsuri la „Mai tare-i iubirea ca vina mea grea

  1. evtodiev

    18 Iunie 2015 at 22:06

    Off topic:

    Un film rusesc (2014) despre viața unui infractor înrăit, o autoritate în lumea criminală, care a venit la credință prin boală și moartea clinică, atunci când a văzut demonii hidoși care au venit după el. Despre întâlnirea cu Hristos, pocăința îndelungată și lupta cu duhurile rele care cu nici un preț nu doreau să-l lase pe „Țâpa” al lor…
    Acum este călugăr…

     
  2. român

    21 Iunie 2015 at 13:00

     

Lasă un răspuns

 
