RSS

Asteapta !

07 Mar

Te-am strigat cu disperare,cu-nfrigurare și plângând…
Am auzit o voce blândă și uimitoare răspunzând.
Te-am rugat să-mi dai lumină,călăuzirea înțeleaptă
Cu nesfârșită bunătate… mi-ai spus numai atât: “AȘTEAPTĂ”

S-aștept?..ce să aștept?De ce?Stăteam înfrânt și rătăcit…
Oare e mâna Ta prea scurtă?Urechea Ta n-a auzit?
In genunchi..a câta oara?Te-am implorat un semn să-mi dai?
Vreau un răspuns la rugăciune!Spune-mi “mergi” sau spune-mi “stai” !

M-ai învățat să vin la Tine, să cer, să cred și voi primi
Ai promis că ești cu mine să ma ajuți oriunde-aș fi!
Dar mă simțeam pierdut și singur și strigam..Tu răspundeai în șoaptă
Cu dragoste și cu răbdare “copilul Meu iubit, AȘTEAPTĂ”

Eram dezamăgit și totul mi se părea cumplit, nedrept..
Priveam spre cer cu neputință.Să mai aștept, dar ce s-aștept?
Atunci ai coborat la mine, m-ai privit in ochi, plângeai.
Mi-ai spus: “Doreai un semn? o voce? Atât e tot ce îți doreai?

Aș fi putut să clatin munții, să-ntunec soarele pe cer
Aș fi putut s-aprind văzduhul; să-i înviez pe cei ce pier.
Dacă ți-aș arăta într-una ce să alegi să-ți fie bine
Tu ai avea răspuns la toate, dar nu M-ai întâlni pe Mine!

Nu ai putea să simți iubirea cu care-i înconjor pe sfinți
Nu ai putea primi puterea pe care o dau celor înfrânți
N-ai aștepta tăcut o raza, s-alunge norii disperării
Nu ai simți odihna sfântă venită-n urma încercării!

N-ai știi să umbli prin credință, nu M-ai vedea că-S lângă tine
Inima ta cea zbuciumată nu s-ar mai odihni în Mine;
Nu ai cunoaște revărsarea iubirii Mele pe deplin,
Când Duhul Sfânt îți umple viața cu pace și cu har divin.

Dacă durerea ta ar ține o clipă, n-ai lupta
Nu ai cunoaște biruința, ce poți s-o ai prin jertfa Mea;
S-ar împlini visele tale, dar dorul Meu s-ar spulbera
N-aș mai putea să fac din tine o perlă în comoara Mea

Deci, fiul Meu, mergi prin furtună, gândind la zilele senine
Știind că cel mai mare dar e să Mă-ntâlnești pe Mine!!
Chiar dacă nu găsesti răspunsuri,și viața-ți pare prea nedreaptă
Să-ți amintești că sunt cu tine.Chiar și-atunci când spun: “AȘTEAPTĂ”

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 7 Martie 2015 în DUMNEZEU

 

Lasă un răspuns

 
