RSS

Din cate lucruri sunt pe lume

03 Mar

Din cate lucruri sunt in lume; putere, aur si renume,
Din cate omu a adunat, ce este-al lui cu adevarat?
Dar toti alearga într-un fel, cu patima, cu dor, cu zel…
Cu multa truda si durere, sa aiba o umbra de avere,
Si eu la fel alerg acum, in amagirea acestui drum.

Insa din tot ce-am castigat, ce este al meu cu-adevarat?
Raspunsul l-am aflat si-l stiu, privind odata spre-un sicriu
Numai o mana de pamânt e tot ce am, e tot ce sunt.
Dar si acest bulgar de lut e tot luat cu imprumut,
O vreme este doar al meu, si-apoi cunoaste Dumnezeu.

Cand mâna asta de noroi mi-o cere tărâna inapoi..
Si din avutul adunat, eu ce mai am cu-adevarat?….
Din tot ce-am strâns prin foc sau ger
Ramâne ce am strâns in cer..

O Doamne !…nu lăsa s-adun comoara „omului nebun”!

Florentina Tudorache

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 3 Martie 2015 în OMUL, VEŞNICIE

 

Lasă un răspuns

 
