RSS

Fetita si caciula

06 Ian

Am să încep anul nou povestindu-vă ceva frumos.
Mulți dintre voi știți că am câteva familii de suflet, fără posibilități… Nu intru în amănunte inutile (ca să nu-i mai stârnim pe cei care înțeleg tot anapoda, numai mesajul nu).
Într-una dintre familii există o fetiță, care are 9 ani și se numește Raluca. Are probleme cu ochișorii, dar ne străduim să-i vindecăm.
Când am fost acasă la ea (înainte de Crăciun), eram foarte răcită, încât mi-a fost și teamă să-i îmbrățisez pe ea și pe frățiorii ei. Era foarte îngrijorată de starea mea și m-a întrebat de ce sunt așa de bolnavă, iar eu i-am spus în grabă (și cu gândul să-i dau un exemplu) că din cauză că nu port căciulă.
– Păi de ce nu porți? – m-a întrebat.
– Păi, n-am. – am spus în grabă.
După câteva zile, am fost iarăși la ea și a insistat să îmi măsoare capul. Când am întrebat-o de ce, mi-a spus că vrea să îmi facă o căciuliță… Desfăcuse o bluziță ca să aibă ață… și a împrumutat andrele de la o vecină, care o va și învăța să tricoteze.
Se poate mai dulce și mai frumos de atât?
Este despre iubire și despre frumusețe sufletească… despre sufletul pur și fragil al unui copil care a cunoscut necazurile, boala și neajunsurile încă din primii ani de viață.
Am să iubesc nespus acea căciuliță și am s-o port cu mult drag și cu mândrie, indiferent dacă îmi va sta bine sau nu. Pentru mine va fi deja cea mai frumoasă și mai prețioasă căciuliță, muncită de mânuțele unui pui mic de om care vrea să mă protejeze… și care mă iubește.
Vă trimit gânduri bune cu drag și vă doresc să aveți în preajmă numai oameni buni, să vă simțiți copleșiți de iubire!

   http://www.irinab.com/

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 6 Ianuarie 2015 în DRAGOSTEA, IUBIREA

 

Lasă un răspuns

 
