RSS

Trei culori imi definesc trairea

13 Dec

În trei culori mi-e sufletul pictat
Şi vă spun asta tocmai să se ştie
Că sufletul meu nu-i de-nchiriat
Şi-n suflet, port întreaga Românie !

Sunt trei culori ce-mi definesc trăirea,
Şi Dumnezeul meu e-n toate trei !
Şi martor sunt: înseamnă nemurirea,
În româneşte, cu strămoşii mei !

Destinul meu e şi destinul ţării
Şi oriunde m-aş duce, sunt român !
Şi de-s pribeag, nu dau uitării
Nici mamă, nici meleagul meu străbun !

Pe trei culori, imi juruiesc credinţa:
Aşa să mă ajute Dumnezeu !
Şi sfântă-mi e treimea, ca dorinţa
De pace şi belșug în jurul meu !

Marius-Adrian Porojnicu

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 13 Decembrie 2014 în ROMANIA

 

Lasă un răspuns

 
