RSS

Gandu-mi este tot Acasa

06 Dec

Dorul iarăși m-a cuprins,
Dup-a mea țară iubită,
C-am lăsat oameni în plâns,
Și-a mea casă părăsită.

Gându-mi este tot Acasă,
Amintirile mă frâng,
Când stăteam cu toți la masă,
Având toți același gând.

O duceam în sărăcie,
Bani n-am cunoscut deloc,
Dar trăiam în armonie,
Cu toți frații la un loc.

Pomii sunt azi plini cu mere,
Însă cine să-i culeagă?
Plânge mama cu durere,
De dor nimeni n-o dezleagă.

Ah, a mea iubită țară!
Îmi e dor ca să pășesc,
Cum pășeam odinioară,
Pragul casei părintesc.

N-am știut că arde-așa,
Și că nu pot să opresc,
Dorul după Țara mea,
După tot ce-i Românesc.

Elena J.

 
2 comentarii

Scris de pe 6 Decembrie 2014 în DOR, ELENA J., ROMANIA

 

2 răspunsuri la „Gandu-mi este tot Acasa

  1. Elena J.

    6 Decembrie 2014 at 21:34

     

Lasă un răspuns

 
