RSS

Nu iubesc raul, si totusi il savarsesc

01 Noi

Nu sunt demon, și totuși, când doi prieteni se ceartă și se despart, mă bucur. Nu iubesc răul, și totuși, când celui de lângă mine nu-i merge bine, am satisfacție. Nu iubesc întunericul, și totuși, mă mocirlesc în cele mai întunecate patimi. Nu iubesc minciuna, și totuși, spun minciuni doar ca să scap nevinovat, și să nu-mi pătez imaginea. Nu iubesc zgârcenia, și totuși, când chem pe cineva la masa mea, îi număr bucatele. Nu iubesc mândria, și totuși, când cineva mă laudă, simt satisfacție. Nu iubesc desfrânarea, și totuși, ochii și mintea îmi umblă în cele mai spurcate locuri. Nu iubesc băutura, și totuși, paharul mi-e plin mereu cu vin. Nu iubesc dezmățul, și totuși picioarele îmi joacă atât de iscusit pe la petreceri. Nu iubesc bârfa, și totuși, am o mare plăcere să-i vorbesc de rău pe ceilalți și să le vădesc scăderile. Nu iubesc cearta, și totuși, mă aprind de mânie când văd că nu mi se dă dreptate. Nu iubesc lenea, și totuși, când am ocazia să fac o faptă bună, mă lenevesc și o amân pe altădată. Condamn păcatul, și totuși, mă împac cu el. Nu iubesc răul, și totuși, îl săvârșesc. Nu iubesc răul, și totuși… îl iubesc. „Căci nu fac binele pe care îl voiesc, ci răul pe care nu-l voiesc, pe acela îl săvârşesc” (Romani 7,19)

Elena J.

 
Un comentariu

Scris de pe 1 Noiembrie 2014 în ELENA J., OMUL, PACATE

 

Un răspuns la „Nu iubesc raul, si totusi il savarsesc

Lasă un răspuns

 
