RSS

Mama, de unde asa putere ?

27 Sep

Multe nopți tu ai vegheat,
Când la căpătâi mi-ai stat,
Ca să mă știi fericit,
Și de rele ocrotit.

Dragoste ai dovedit,
Când din tine ai jertfit,
C-ai luat asupra ta,
Greșeala ce era a mea.

Singura ce n-a plecat,
Când toți ceilalți m-au lăsat,
Doar tu ai avut puterea,
Să-mi alini deplin durerea.

Ai uitat chiar și de tine,
M-ai iubit mai mult pe mine,
Ți-ai jertfit din sănătate,
Numai să le am pe toate.

Tu m-ai învățat credința,
Și că ea ține știința,
Că Dumnezeu e iubire,
Pentru toate mântuire.

M-ai păzit de orice teamă,
Și nu mi-ai fost numai mamă,
Mi-ai fost și învățătoare,
Soră și pilduitoare.

Mă întreb azi, în tăcere,
De unde așa putere?
Căci deși tu ești doar mamă,
Parc-ești sfântă din icoană.

Elena J.

 
Un comentariu

Scris de pe 27 Septembrie 2014 în ELENA J.

 

Un răspuns la „Mama, de unde asa putere ?

Lasă un răspuns

 
