RSS

Marturisire primita pe mail de la un prieten

17 Sep

“Vreau sa-ti marturisesc ceva, o minune pe care a savarsit-o parintele Arsenie Boca cu mine. Eu stau foarte mult pe scaun, 8-10 ore pe zi si de aceea am probleme cu mijlocul inclusiv pana jos la picioare. Intr-o seara, ma durea foarte tare mijlocul, nu mai puteam sa stau nici in picioare, nici in pat, nici pe o parte, nici pe alta, nici pe spate… Seara pana sa ma duc la culcare, m-am rugat la parintele sa-mi repare mijlocul si i-am cerut, bazandu-ma pe ce ne-a zis: „de dincolo o sa va ajut mai mult” cu cuvintele mele, cum am stiut eu mai bine. Iar in timp ce ma rugam, am simtit la mijloc un fel de „furnicatura” de la jumatatea coloanei pana jos….ca si cum as fi fost cu mainile agatate de o bara iar restul corpului atarnand in jos. Am simtit ceva… Iar din seara aceea, inca de cand am terminat rugaciunea si m-am asezat in pat, mijlocul nu ma mai doare. Si nu ma mai doare! Nu mai stiu ce-i aia durere. Abia mai puteam sa duc o galeata cu apa sau sa stau in picioare fara sa ma doara mijlocul. Acum le pot face lejer fara pic de durere. Duminica am stat aproape jumatate de zi in picioare, ma plimbam prin curte si nu am simtit nici pic de durere la mijloc, lucru pe care inainte nu puteam sa-l fac fara sa ma vait, sau sa ma aplec intr-o parte sau alta, sau sa stau jos… Nu stiu daca ma crezi, dar cateodata parca nici mie nu-mi vine sa cred… I-am cerut sa-mi redea sanatatea pe care am pierdut-o, ca sa-mi pot termina treburile, ca pe urma sa-i pot urma sfaturile si invataturile.”

Enoh, Dambovita – septembrie 2014

 
3 comentarii

Scris de pe 17 Septembrie 2014 în MARTURISIRE, RUGĂCIUNE

 

3 răspunsuri la „Marturisire primita pe mail de la un prieten

  1. Costi

    17 Septembrie 2014 at 17:06

    Da, parintele Arsenie continua sa ne ajute chiar de s-a mutat la Domnul. Cu atat mai mult. Ma bucur sa aud noi si noi minuni savarsite de catre parintele nostru drag. Multumesc frate Enoh, imi este spre zidire marturisirea ta.

     
  2. ortodoxroman

    19 Septembrie 2014 at 9:38

    http://saccsiv.wordpress.com/2014/09/19/bor-mai-are-succesiune-apostolica-ce-i-a-raspuns-parintele-adrian-fageteanu-lui-danion-vasile-ce-mi-a-spus-parintele-justin-parvu-ce-zice-ioan-vladuca/

    Este Har, si va fi pana in momentul Parusiei. Ceea ce nu inteleg eu, este problema mirenilor. Preotii buni au arhiereu bun, iar mirenii buni au duhovnici buni. Mirenii nu au treaba arhiereului. Preotii buni se ingrijesc de aceasta. Si un arhiereu care merge lunar in loja masonica, este unul valid. Mitropolitul Serafim de Pireu, spunea ca slujitorul care merge in masonerie se aseamana cu cel ce trece la o secta sau la paganism. Cel ce a fost botezat-ortodox sau a fost si hirotonit-ortodox atunci cand revine dintr-o secta, inapoi in ortodoxie, nu mai este rebotezat sau rehirotonit ci doar remiruns si spovedit. In astfel de conditie, exista o scapare totdeauna: stim noi ca arhiereul care vine seara de la loja masonica, nu este remiruns de un preot al sau? Stim noi ca nu plange si nu se spovedeste dupa remirungere? Asadar, hirotonia pe care o savarseste el a doua zi, este intru totul valida! Fiti pe pace! Exista Harul succesiunii apostolice pana in ziua Parusiei.

     
  3. Ghe Plotogea

    19 Decembrie 2014 at 18:45

    AJUTATI-MA SUNT O PERSOANA PARALIZATA, DIVORTATA, SINGUR,Ă
    MAMA MI-A MURIT ACUM PATRU LUNI,,http://youtu.be/sMmw2PYOXvI
    orice suma e bine-venita,
    Va multumesc f mult,
    Tel:0751175554,0725715397
    Cod IBAN ; RO47BRDE200SV49229182000

     

Lasă un răspuns

 
