RSS

Mama, de unde asa putere ?

01 Sep

Mi-ai dat mie tinerețea, tăria și frumusețea ta, ca să înfloresc eu. M-ai învățat să fac primii pași în viață, și acum chiar de sunt mare, încă îmi  arăți drumul – drumul cel drept. M-ai învățat credința în Dumnezeu, deschizându-mi, astfel, drumul spre dragoste și fericire.

Mi-ai fost mamă, soră, prieten și învățător. Când toți ceilalți s-au rușinat cu scăderile mele și m-au lăsat, tu ai fost singura care m-a ridicat. Ai știut să-mi citești întotdeauna tăcerea. Unde pui tu mâna, alini orice rană. Ai jertfit din tine liniștea și sănătatea, numai ca să-mi fie mie bine. Ai uitat de multe ori de tine, și m-ai pus pe mine pe primul loc. Ai îndurat foame și jigniri în locul meu. Mamă, de unde așa tărie și vitejie? Eu încă nu o știu. Căci te-ai dovedit a fi cea mai puternică femeie pentru mine. Cu toate acestea chipul ți-a fost mereu blând, privirea caldă, iar zâmbetul nelipsit de pe buze. Mi-ai modelat sufletul în căldură și dragoste, cum un meșter priceput modelează cu răbdare vasele de lut, devenind astfel vase cinstite și de mare preț.

Sărut mâinile tale ostenite și fruntea ta în sudoare, căci ai avut nopți nedormite, purtând mie de grijă. Să ai plată în cer! Să-ți dea ție Dumnezeu după inima ta! Te asigur că tot ce ai investit în mine va prinde rod, pentru care vei avea răsplată de la Dumnezeu. Ți-ai împlinit datoria de mamă. Pentru mine ești o sfântă din icoane. Te prețuiesc și îți mulțumesc pentru toate câte ai jertfit pentru mine, femeie cu nume sfânt: mamă!

Elena J.

 
2 comentarii

Scris de pe 1 Septembrie 2014 în ELENA J., MAMA

 

2 răspunsuri la „Mama, de unde asa putere ?

  1. Elena J.

    1 Septembrie 2014 at 15:41

     

Lasă un răspuns

 
