RSS

Tu sa ma ierti, Parinte

15 Iul

Tu să mă ierți, Părinte,
Că mult Te-am supărat,
Și știu că fără minte,
Pe cel rău am urmat.

Am zis cu jurământ,
Că mă unesc cu Tine,
La Botez cu legământ,
Cât am fost mic, știu bine.

Dar astăzi m-am unit
Cu diavolul pizmaș,
Și lui eu am slujit,
Fiind la rău părtaș.

Trimite-Ți iarăși Harul,
Să spele lămurit
Păcatul și amarul,
Că prea mult m-au rănit.

De Tine vreau, Părinte,
Să m-alipesc în veci,
Și-n Raiul Tău, Cuvinte,
Pe mine să mă treci.

Elena J.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 15 Iulie 2014 în ELENA J.

 

Lasă un răspuns

 
