RSS

Cuvinte pretioase

30 Iun

Cand viata te doboara sa cazi cu fruntea sus.
Cand viata e tacere, tu spune ce-ai de spus.
Cand lumea te uraste, fii gata sa iubesti.
Cand fericirea-i scumpa, fii gata s-o platesti.
Cand zilele ti-s negre, fii tu lumina lor.
Cand prietenii te lasa, fii prieten tuturor.
Cand toti din jur te fura, sa nu-ti fure omenia.
Cand tot in jur e haos, sa fii tu armonia.
Orice ai pierde-n viata, sa nu iti pierzi speranta.
Invata zi de zi, sa iti pretuiesti VIATA.

Îţi mulţumesc, Doamne…
Îţi mulţumesc azi, că sunt, pentru ziua de mâine.
Îţi mulţumesc că am pe masă o pâine.
Îţi mulţumesc pentru stropii de ploaie,
Pentru fructe, păsări, flori,
Pentru soarele care răsare în zori,
Pentru cerul cu licăr de stele,
Pentru toate zilele vieţii mele,
Pentru firul de apă izvorât din fântână,
Pentru harul ce-mi poartă a mea mână
Pe-arcuş de vioară, pe pânză, pe piatră,
Pentru viersul ce curge din mine spre Cer.
Mulţumesc pentru omul blajin şi sincer.
Mulţumesc pentru haina pe care o port,
Pentru tot ce mă doare şi totuşi suport.
Îţi ulţumesc pentru cântecul de păsărele
Pentru toate încercările vieţii mele.
Mulţumesc pentru puiul de om ce se va naşte.
Îţi mulţumesc că ai Înviat în noaptea de Paşte.
Am atâtea lucururi pentru care să-Ți mulţumesc,
Că nu ar fi de ajuns o mie de ani să trăiesc!

Dorina Stoica

 
Un comentariu

Scris de pe 30 Iunie 2014 în SFATURI

 

One response to “Cuvinte pretioase

  1. elena

    1 Iulie 2014 at 23:19

    Multumesc! Bine spus.Si totusi….cautarile astea n-au rostul lor? Sunt atatea feluri de a ajunge la Hristos…”Toate-mi sunt ingaduite, dar nu toate imi sunt de folos”.

     

Lasă un răspuns

 
