RSS

Vreau sa ma intorc Acasa !

26 Apr

Când gândesc la România,
Ce-am lăsat-o pentru bani,
Mă apucă nostalgia,
Căci de-atunci trecut-au ani.

Deși am multă plăcere,
Și dolari mulți adunați,
Cum să mă-ndulcesc de ele,
Dacă nu sunt lângă frați ?

Am bucate, am mașini,
Le câștig ușor pe toate,
Rătăcind printre străini,
Eu de pace tot n-am parte.

Îmi e dor de-a mea căsuță,
De colaci, de mămăligă,
Cozonac, o sărmăluță,
Pâinea-n vatră să se frigă.

Parc-aud clopote sunând,
Întâlnind creștini pe cale,
„Doamne-ajută”-mi spun zâmbind,
Răsunând frumos în vale.

Iar pe ulița din sat,
Cu flăcăi de-odinioară,
Să merg iar la colindat,
Ajungând târziu în seară.

Vreau să mă întorc Acasă,
Chiar de-oi fi din nou sărac,
Să stau cu ai mei la masă,
Amintiri iar să desfac.

Elena J.

 
4 comentarii

Scris de pe 26 Aprilie 2014 în DOR, ELENA J., ROMANIA

 

4 răspunsuri la „Vreau sa ma intorc Acasa !

  1. Elena J.

    26 Aprilie 2014 at 18:46

    Studenta romanca la Londra: „Dumnezeu a fost ucis in Occident. Vreau sa ma intorc Acasa !” https://luminapentrucandeladinsuflet.wordpress.com/2013/07/25/student-roman-la-londra-dumnezeu-a-fost-ucis-de-occident-vreau-sa-ma-intorc-acasa/

     
  2. Elena J.

    28 Aprilie 2014 at 19:27

     
  3. Willy S

    30 Aprilie 2014 at 23:25

    Frumos spus – acelasi sentiment cu siguranta il traim majoritatea celor ce am plecat din tara noastra.

     

Lasă un răspuns

 
