RSS

Oare de ce ai inteles totul gresit ?

11 Dec

Omule, făptură dragă, te-am lăsat ca peste toate,
Tu să fii stăpân și rege, și să-nvingi până la moarte.

Mai întâi ai fost robit de a banului ispită,
Însă tot tu ai văzut c-ai luat calea greșită.

Mai apoi ai fost robit de-a plăcerilor dulceață,
Când tu singur ai grăit: „Totul e deșertăciune în această viață!”

Dar ai fost prins de-altă mreajă, ți-ai dorit puterea,
Și văzându-ți a ta fală, ți-am trimis căderea.

Însă nici de-această dată nu te-ai înfrânat,
Căci robit de altă mreajă, sufletul iar ți-ai pătat.

Ai căzut în desfrânare, iarăși te-ai stricat,
Dar trezit din astă mreajă, Eu iar te-am iertat.

Te-am creat după Chipul Meu, frumoasă ființă,
Însă tu ai preferat să crezi că ești din maimuță.

Vrând să-Mi „corectezi” lucrarea și să te faci mai „frumos”,
Te-ai sluțit fără rușine și-ai întors totul pe dos.

Ți-am trimis de dimineață, soarele prea luminat,
Dar topit de-a sa căldură, tu M-ai înjurat.

Atunci ți-am trimis o ploaie să te răcorească,
Însă nici de-această dată, n-a fost să te mulțumească.

Ți-am lăsat ca strajă tare Sfântă Crucea Mea,
Dar batjocorindu-Mi Jertfa, tu te-ai lepădat de ea.

Neîncrezător în puterea Mea, ca un trădător,
Tu te-ai dus la vrăjitor și fermecător.

Eu ți-am binecuvântat și casa cu mulți copilași,
Însă tu singuri în stradă ai preferat să-i lași.

Te-am lăsat să vezi minunea, copilașul din voi doi,
Însă tu l-ai aruncat direct la gunoi.

Te-am creat cu-nțelepciune, să vezi totul lămurit,
Dar căzând în rătăcire, ai înțeles totul greșit.

Eu ți-am pregătit o slavă veșnică și fericită,
Însă tu ai preferat-o pe cea de o clipă.

Te aștept în Casa Mea, îns-acuma cât ești viu,
Căci mort, între patru scânduri, atunci este prea târziu.

Elena J.

https://luminapentrucandeladinsuflet.wordpress.com/2013/07/10/oare-de-ce-ai-inteles-totul-gresit/

 
Un comentariu

Scris de pe 11 Decembrie 2013 în ELENA J.

 

Un răspuns la „Oare de ce ai inteles totul gresit ?

Lasă un răspuns

 
