RSS

Pierzand, am invatat sa pretuiesc

23 Oct

Am pierdut o jucărie din copilărie, dar am păstrat amintirea persoanei care mi-a dat acel cadou cu dragoste necondiţionată.
Am pierdut privilegiile şi fanteziile copilăriei, dar am câştigat oportunitatea de a creşte şi de a trăi liber.
Am pierdut multe persoane pe care le-am iubit şi încă le iubesc, dar am câştigat afecţiunea şi aptitudinea de a lua exemplu din viaţa lor.
Am pierdut momente din viaţă pentru că am plâns în loc să zâmbesc, dar am descoperit că dacă semeni dragoste culegi dragoste.
Am pierdut în viaţă multe lucruri de mai multe ori. Dar prin aceste “pierderi”, astăzi am înţeles valoarea “câştigului”, pentru că totdeauna este posibil să te lupţi pentru ceea ce iubeşti şi pentru că totdeauna este timp să o iei de la început.
Ai suferit mult în viaţă ? Ai făcut-o ca să înveţi.
Ai plâns mult ? Ai făcut-o ca să îţi speli sufletul.
Ai multe resentimente ? Este o lecţie despre iertare.
Uneori te simţi singur ? Este aşa pentru că ţi-ai încuiat uşa.
Te simţi izolat ? Priveşte în jurul tău şi vei vedea oameni care aşteptă să le zâmbeşti pentru a se apropia de tine.
Astăzi este o zi excelentă pentru a începe un nou proiect de viaţă. Priveşte mai sus, doreşte-ţi ce este mai bun; viaţa ne aduce ceea ce dorim. Dacă ne gândim la puţin, puţin vom avea. Dacă ne gândim cu tărie la ceva mai bun şi acţionăm în acest sens, ce este mai bun va veni în viaţa noastră.
Astăzi este marea zi a curăţeniei mentale. Dă la o parte tot ceea ce te leagă de trecut, tot ceea ce îţi face rău. Curăţeşte-ţi inima, pregăteşte-o pentru o nouă viaţă, o nouă iubire, pentru că noi suntem fiinţe pasionale. Suntem capabili să iubim de mai multe ori pentru că noi suntem manifestarea iubirii.

Ciocarlan B.

 
Un comentariu

Scris de pe 23 Octombrie 2013 în DRAGOSTEA, IUBIREA

 

Un răspuns la „Pierzand, am invatat sa pretuiesc

Lasă un răspuns

 
