RSS

Draga-mi este tara mea

16 Oct

Dragă-mi este ţara mea,
Cu tot ce are în ea!
Că sunt bune, că sunt rele,
Toate-s ale ţării mele!

Dragă-mi e şi o iubesc,
Ador portul românesc,
Munţii şi codru umbrit,
Marea, lanul aurit.

Cum să nu îmi fie dragă,
Când în ea o vară-ntreagă,
Cântă mii de-naripate,
Mai duios ca-n altă parte?

Iată de ce-o preţuiesc,
Căci e leagăn părintesc,
Doine, balade străbune,
Ca ea nu-i alta pe lume!

Ţară dragă, tu eşti dor,
Susur vesel de izvor,
Frumuseţea unui vis,
Locul meu din Paradis!

Aurora Luchian

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 16 Octombrie 2013 în DOR, ROMANIA

 

Lasă un răspuns

 
