RSS

Daca mor inaintea ta …

11 Oct

Plângi cât vrei, prietene, dar nu te supăra
Pe Dumnezeu ca m-a luat înaintea ta.

Să-ți aduci aminte că n-am fost un sfânt,
Dar c-am încercat să fiu mai bun, mereu pe pământ.

Dacă unii au tendința a mă lăuda,
Tu să le aduci aminte de greșeala mea.

Dacă alții vor cu foc a mă critica,
Tu să-ncerci din răsputeri, a mă apăra.

Dacă vrei cu mine înc-a mai vorbi,
Tu grăiește-i Domnului, iar eu te voi auzi.

Dacă te-am rănit vreodată și te-am supărat,
Vreau s-aud acum degrabă, că tu m-ai iertat.

Dacă am putut vreodată a te ajuta,
Caută să faci la fel, în toată viața ta.

Fii lumină-n a ta cale, pe-oriune vei trece,
Și topește-n bunătate orice inimă rece.

Să fii mângâiere pentru cei ce plâng,
Tu să fii și hrană pentru cel flămând.

Dă-ți și a ta haină celui dezgolit,
Fii și-ncălțăminte pentru cel lipsit.

De va fi nevoie, tu să te jertfești,
Chiar și pentru-acela pe care nu-l iubești.

Eu, acum, îți mulțumesc că nu m-ai lăsat,
Nici atunci când, poate, eu te-am m-ai uitat.

Când n-am meritat iubire, tu iar m-ai iertat,
Atunci când toți ceilalți m-au lăsat și m-au judecat.

Ia aminte de la mine ca să știi cât vei trăi,
De vei ține toate-acestea, atunci bine îți va fi.

De faci totul cu iubire și nu te mândrești,
De la Domnul ca răsplată, îndoit ai să primești.

Iar când vine vremea ca și tu să pleci,
Să-ți aduci aminte c-ai o viață-n veci.

Să nu-ți fie teamă de va fi să mori,
Căci c-o moarte, însă, toți suntem datori.

De crezi toate-acestea și-ți va fi dor de mine,
Atunci roagă-te ca mai târziu, să ne-ntâlnim cu bine.

Cea din urm-a mea dorință, asta vreau să fie:
Să-L slăvim pe Domnul, în Cer, pe vecie.

Elena J.

https://luminapentrucandeladinsuflet.wordpress.com/2012/09/28/daca-mor-inaintea-ta/

 
Un comentariu

Scris de pe 11 Octombrie 2013 în ELENA J.

 

Un răspuns la „Daca mor inaintea ta …

Lasă un răspuns

 
