RSS

Tu de ce nu M-ai primit ?

30 Sep

Și a fost chemat creștinul, în fața Domnului Mărit,
Ca să fie întrebat: „Tu de ce nu M-ai primit?”
Eu nu am putut, Stăpâne, și-n viață cât am trăit,
Nimeni nu mi-a arătat pierzarea, sufletului necăit.

Dar vecinul tău de-alături, ce ți-a fost atât de-aproape,
A trăit frumos în lume, s-a sfințit chiar pân’ la moarte.
A postit cu zile negre, s-a-nfrânat din toate,
S-a lăsat de cele rele, n-a spus că nu poate.

Fost-a el pe la biserică, și s-a spovedit,
A făcut și fapte bune, s-a și-mpărtășit.
Tu întrebat-ai cu ironie: „Putea-va, Domnul, a fi zărit?”
Eu am fost atât de-aproape, tu nu M-ai simțit!

Elena J.

 
Un comentariu

Scris de pe 30 Septembrie 2013 în ELENA J.

 

Un răspuns la „Tu de ce nu M-ai primit ?

Lasă un răspuns

 
