RSS

Daca mi se pare ca sunt bun …

22 Apr

Dacă mă văd drept, amiteşte-mi câte drepturi am încălcat.
Dacă mă consider cinstit, aminteşte-mi de câte ori am înşelat.
Dacă mă văd sincer, aminteşte-mi de câte ori am minţit.
Dacă mă consider înţelept, aminteşte-mi inutilitatea multor cuvinte ale mele.
Dacă mă cred bun, aminteşte-mi câtă răutate este în inima mea.
Dacă mă văd smerit, aminteşte-mi câtă făţărnicie este în mine.
Dacă mă văd curat, aminteşte-mi ce negru e sufletul meu.
Dacă mă văd frumos, aminteşte-mi ce zdrenţuit sunt pe interior.
Dacă mă văd puternic, aminteşte-mi că nu pot nimic fără Tine.
Dacă mi se pare că am zidit ceva, aminteşte-mi câte inimi am frânt.
Dacă mi se pare că am credinţă mare, aminteşte-mi ce uşor mă clatin în încercări.
Dacă mă văd curajos, aminteşte-mi cât de laş sunt în a propovădui şi a muri pentru numele Tău.
Dacă mă văd harnic, aminteşte-mi cât de trândav sunt în a împlini poruncile Tale.
Dacă mă consider înţelept, aminteşte-mi pe câţi am rănit prin cuvintele mele.
Dacă mă simt puternic, aminteşte-mi de câte patimi sunt îngenuncheat.
Dacă mi se pare că am dragoste, aminteşte-mi de câtă ură sunt stăpânit.
Dacă mă cred cineva, aminteşte-mi că nu sunt decât ţărână.
Dacă mă simt deja ajuns, aminteşte-mi de unde am plecat.
Dacă mă văd sus, aminteşte-mi din ce adânc m-ai ridicat.
Dacă mi se pare că merit raiul, aminteşte-mi cât de departe e de mine.

Elena J.

 
2 comentarii

Scris de pe 22 Aprilie 2013 în ELENA J.

 

2 răspunsuri la „Daca mi se pare ca sunt bun …

  1. Romina Andreescu

    2 Iulie 2017 at 21:04

    Buna seara ,D-na sau D-oara Elena ,Dumnezeu sa va binecuvanteze ,cata intalepciune , iubire si daruire in tot ceeace scrieti ,acesta este un dar de la Dumnezeu ,ca sa puteti bucura inimile si sufletele crestinilor ,eu intamplator am descoperit Blogul D-stra sau poate ca nimic nu este intamplator in viata cel putin asa cred eu ,sincer va spun ca tot citesc si nu mai imi vine sa ma uit la nimic ,Dumnezeu sa va dea sanatate ,intelepciune si sa va sporeasca gandurile de bine .

     
  2. Elena J.

    2 Iulie 2017 at 21:49

    Darurile le avem de la Dumnezeu, a Lui sa fie slava! Oricum, scriu din propriile trairi, sunt simple constatari, nu e scriere filosofica. Multumesc pentru gandurile bune! Dumnezeu sa va daruiasca si dvs. multa sanatate, pace si bucurii duhovnicesti!

     

Lasă un răspuns

 
