RSS

Iubire inseamna Jertfa

08 Apr

În anul 1921 a izbucnit un incendiu într-o pădure din Hymalaia. În timp ce o mare parte din oameni încercau să-l stingă, unii dintre ei se opriseră și priveau la ceva din vârful unui pom. Ei îmi arătară și mie un cuib de pasăre plin de puișori, înconjurat de ramuri aprinse. Pasărea mamă care era prada unei mari spaime, zbură pe deasupra cuibului. „Cum am putea să-i salvăm pe acești micuți?”, spuneau martorii dramei, dar acest lucru este imposibil, focul era prea intens ca să ne putem apropia. Ședeam acolo și priveam tot atât de neputincios că și ceilalți oameni. Deodată văd aprinzându-se și cuibul. Credeam că pasărea mamă își va lua zborul, dar nu … ea, dimpotrivă, se repezi în flăcări, își întinse aripile, și într-o clipă fu victima iubirii sale, căci a fost prefăcută în cenușă de flăcările focului. N-am mai văzut așa ceva niciodată; întorcăndu-mă spre tovarășii mei, le-am spus: „Această iubire minunată mă înduioșează. Dacă am fost martorii unui astfel de devotament la o creatură așa de mică, cu cât mai mare este iubirea și devotamentul pe care-l întâlnim la Creatorul nostru, Dumnezeu, la Mirele nostru Iisus Hristos?! Aceeași iubire, infinit de mare, L-a făcut să părăsească cerul, să ia chip de om, să-și dea viața pentru noi și să moară în chinuri grele pe Crucea de pe Golgota, pentru a răscumpăra păcatele noastre.”

 

Lasă un răspuns

 
