RSS

Am uitat, Doamne …

06 Apr

Am uitat, Doamne, să Îţi mulţumesc pentru toate câte am, dar nu am uitat să mă plâng de lucrurile care-mi lipsesc. Am uitat cât de mult bine mi s-a făcut, dar nu am uitat de răul ce l-am primit. Am uitat de câte ori am fost ajutat, însă n-am uitat de câte ori am fost refuzat. Am uitat de câte ori mi s-a spus adevărul, dar nu am uitat de câte ori am fost minţit. Am uitat de câte ori oamenii au fost cinstiţi cu mine, dar n-am uitat de câte ori m-au înşelat. Am uitat de câte ori ceilalţi au fost prezenţi când am avut nevoie de ei, dar n-am uitat dăţile în care ei au lipsit. Am uitat de câte ori am fost făcut să zâmbesc, dar n-am uitat de câte ori am fost făcut să plâng. Am uitat toată dragostea ce mi s-a oferit, dar n-am uitat de ura ce am primit-o. Am uitat toate clipele frumoase, dar nu le-am uitat pe cele triste. Am uitat de câte ori am fost mângâiat, dar n-am uitat de câte ori am fost lovit. Am uitat toate gesturile frumoase şi faptele bune pe care le-au făcut ceilalţi pentru mine, dar în schimb ţin minte orice greşeală şi orice rău, cât de mic.

Elena J.

 
Un comentariu

Scris de pe 6 Aprilie 2013 în ELENA J.

 

Un răspuns la „Am uitat, Doamne …

  1. Mark

    7 Aprilie 2013 at 13:41

    Noi oamenii avem tendinta sa uitam faptele bune pe care le-au facut ceilalti pentru noi, dar in schimb tinem minte orice greseala, oricat de mica. Acesta este unul dintre motivele pentru care ne aruncam reprosuri si pentru care ne distantam unii de altii, ajungand sa nu ne mai iubim.

     

Lasă un răspuns

 
