RSS

ORTODOXIA

16 Noi

Ortodoxia se supune
Poruncilor lui Dumnezeu,
Sinoadelor a toată lumea,
Nu celor de la CMB-eu.*

Ea-i calea cea mântuitoare
-Adusă nouă de Iisus
Prin jertfa de pe Sfânta Cruce-,
Nu-i în reforma din apus.

Că ea nu-şi schimbă după lume,
Nici după timp şi conjunctură
Şi nici sub sabia prigoanei,
Cereasca sa învăţătură.

Că n-a creat ortodoxia
Vre-un dumnezeu închipuit,
Ci Însuşi Dumnezeu ne-a dat-o
Pin Iisus Cel răstignit.

Ortodoxia ne aduce
Dreptatea sfântă şi iubirea
Şi-n tainele sfintei biserici
-Cât va fi lumea-, mântuirea .

Ea nu-i huleşte, nu-i respinge
Pe cei cu ,,traiul’’ reformat,
Dacă primesc în ea botezul
Şi crezul cel adevărat.

Şi nu se luptă ea să-L schimbe
În nici un fel pe Dumnezeu
După cum vor sau cum ne cheamă,
Cei adunaţi în CMB-eu.

Sinoadele a toată lumea
Ce-au hotărât rămâne sfânt
Şi erezia-i erezie,
Oricine-am fi noi pe pământ.

În CMB-eu nu-i nici trăirea
Nici duhul sfinţilor părinţi,
Ci noul dumnezeu al lumii
Care ne vrea sub el uniţi.

C-acolo nu se urmăreşte
Desăvârşirea prin credinţă
Ci planul de globalizare
Şi aggiornarea de credinţă.

Ortodoxia îi sfinţeşte
Pe-aceia care vin smeriţi
Şi se supun legii divine
În duhul sfinţilor părinţi.

La săptămâna rugăciunii
Ne cheamă oare Dumnezeu,
Sau planul mondializării
Supuşilor din CMB-eu ?

*CMB – Consiliul Mondial al Bisericilor

Nicolae Mirean

 
6 comentarii

Scris de pe 16 Noiembrie 2012 în ORTODOXIA

 

6 răspunsuri la „ORTODOXIA

  1. Oana

    17 Noiembrie 2012 at 12:21

    bravo!imi place!

     
    • Elena J.

      17 Noiembrie 2012 at 17:30

      Este o poezie pe care am gasit-o pe un alt blog in rubrica de comentarii, nu cunosc autorul. Si mie mi-a placut mult, prea adevarata.

       
      • cititor

        27 Noiembrie 2012 at 12:45

        Nu am timp sa verific acum, dar cred (aproape sigur) ca aceasta este o poezie scrisa de domnul Nicolae Mirean. Poeziile dumnealui pot fi citite pe site-ul Razboi intru Cuvant, la sectiunea de comentarii. A facut de mai multe ori precizarea ca numai acolo „comenteaza”.
        Este si aceasta o poezie buna, dar are altele cu mult mai reusite. Dumnezeu sa-i inmulteasca acest talent/talant!

         
  2. Elena J.

    30 Noiembrie 2012 at 13:05

    Multumesc. Am intrat pe blogul personal al dansului, are intr-adevar poezii foarte frumoase si adevarate insa pe aceasta chiar nu am gasit-o. Oricum, sigur tot dl. Nicolae Mirean este autorul pentru ca pare a fi stilul dansului.

     
    • cititor

      30 Noiembrie 2012 at 19:26

      Nu stiam ca domnul Nicolae Mirean are un blog personal. Puteti sa-mi spuneti numele blogului? Mi-ar placea sa citesc mai multe poezii scrise de dumnealui. Multumesc!

       

Lasă un răspuns

 
