RSS

Vreau sa iubesc !

05 Aug

Eu vreau să iubesc şi să fac bine, nu pentru că vreau să merg la cer – cerul în sine nu mă motivează suficient.
Eu vreau să iubesc şi să fac bine, nu pentru că mi-e teamă de a merge în iad – în iubire nu este frică.
Eu vreau să iubesc şi să fac bine, nu pentru că voi primi recompense pentru ceea ce fac – lăcomia nu mă poate manipula.
Eu vreau să iubesc şi să fac bine, nu pentru că voi primi înzecit faţă de ceea ce dau – lăcomia, bunăstarea şi prosperitatea, iarăşi, nu mă pot motiva.
Eu vreau să iubesc şi să fac bine, nu pentru ca să fiu numit un bun creştin – laudele de oameni nu mă motivează să fiu bun.
Eu vreau să iubesc şi să fac bine, deoarece … mi-a fost dat ceea ce eu nu merit. Am fost dat în mijlocul iubirii, aflându-mă în mijlocul ignoranţei mele, răzvrătit şi cu o inima rebelă. Am primit în schimb, iubire necondiționată şi infinită. Am primit totul. Eu vreau să iubesc şi să fac bine, pentru că am înţeles în sfârşit ce însemnă cu adevărat viaţa mea.

https://artaiubiri.wordpress.com/

 
2 comentarii

Scris de pe 5 August 2012 în DRAGOSTEA, IUBIREA

 

Etichete:

2 răspunsuri la „Vreau sa iubesc !

  1. pcmouse

    5 August 2012 at 23:37

    Reblogged this on pcmouseblog.

     

Lasă un răspuns

 
