RSS

Ah, inima rasfatata

13 Iun

Doamne, inima nu mi-e bună de nicio treabă,
Prea am ţinut-o-n piept numai podoabă.

N-am pus-o la lucru, n-am dat-o la şcoală;
Am cruţat-o…şi mi-a rămas nepricepută, goală.

Am crescut-o mai rău ca pe prinţese:
Nu stăruie-n nimic, nu coase, nu ţese.

Voinică, se plânge că oboseşte-ndată:
Inimă făr’ de rost, inimă răsfăţată.

Crdeam că aşa trebuie: poeţii
Să-şi poarte inima mai presus de greul vieţii.

Dar iată, acum mi-e plină de toane şi nazuri,
Stă numai de dragoste, îmi face doar necazuri.

Sare, s-aprinde, o apucă atacuri
Că nu-i dau raiul, scări la cer, punţi peste veacuri.

Doamne, eu nu mai izbutesc s-o îndrept.
Numai singur Tu de-acum poţi…Te aştept.

Intră, Doamne, acolo, la ea în piept !

Vasile Voiculescu

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 13 Iunie 2012 în DRAGOSTEA, INIMA, IUBIREA

 

Lasă un răspuns

 
